Een sterke promo in 5 stappen

Tijdens peak sales evenementen wordt er steeds sterk geconcurreerd met kortingen. Het zijn namelijk periodes waarin elke handelaar zo veel mogelijk wil verkopen. Om echt een succes te maken van een peak sales evenement, is het belangrijk goed na te denken over wat je wilt bereiken en op basis daarvan…

Hoe de ads van social media-agency PL & Partners effectiever zijn geworden dankzij social proof

Marketingbedrijf PL & Partners ondersteunt bedrijven bij het adverteren op Facebook en Instagram. Een vakkundig team van social media-specialisten zet alles op alles om de juiste content te creëren voor hun klanten – klanten die PL & Partners hebben ingezet om hun digitale marketing op social media naar een hoger…

5 tips om te zorgen dat je webshop piekperiodes overleeft

Solden, feestdagen, een promotie op het platform van Dag van de Webshop? Als je een webshop hebt, dan heb je af en toe pieken in je bezoekers. Vaak is de timing voorspelbaar, maar soms is de piekbelasting (veel) hoger dan verwacht. Dat is fijn voor je verkoopcijfers, maar de kans…

Hoe click & collect je conversie kan verhogen en de relatie met B2B-klanten versterkt

Vandaag is het meer dan ooit van belang dat klanten gebruik kunnen maken van een handige click & collect-service en retourdienst. Click & collect is niet enkel een opportuniteit voor online retailers om kostenefficiënt en ecologisch te verzenden, het laat fysieke winkels ook toe om meer trafiek te creëren en de favoriete…

Persoonlijk .shop Verhaal: Flavor.Shop, Geweldig als Smaakvol Geschenk

Herinner je Christopher Columbus nog? De ontdekking reiziger die over de hele wereld reisde in de 14e eeuw, om zo een ​​kortere weg naar de specerijen in India te vinden? Gelukkig is het tegenwoordig niet meer nodig om de hele wereld rond te reizen voor specerijen, aangezien de meeste producten…

Het belang van een goed gekozen domeinnaam

Bij het starten van jouw online shop ben je er vast ook achter gekomen hoe moeilijk het is om een goede naam te vinden, laat staan eentje die nog beschikbaar is… Het kan bijvoorbeeld goed zijn dat jij voor jouw koffiebonen winkel “coffeebeans.be” in gedachten hebt… maar wat als je…

SEO?!

SEO staat voor Search Engine Optimization of zoekmachine optimalisatie. In tegenstelling tot wat de term doet vermoeden, draait SEO net zoveel om mensen als om zoekmachines. Het uiteindelijke doel van SEO is namelijk om de gebruikerservaring van je website te verbeteren. Een zoekmachine zoals Google bezoekt jouw website om de…